Sdílené kalendáře, adresáře a úkoly

Díky tomuto nástroji budou vaše kalendáře, adresáře a úkoly propojeny mezi všemi Vašimi zařízeními (počítač, notebook, webmail, mobil, tablet atd.). Při plánování schůzky uvidíte, zda zvaná osoba má v daný čas volno, můžete používat sdílené kalendáře či adresáře skupin (např. obchodní oddělení) a také kalendáře sdílených prostředků (např. zasedačka, projektor, auto, apod.). K tomuto můžete použít téměř libovolného poštovního klienta, na kterého jste se zvyklí (MS Outlook, Mozilla Thunderbird, apod.).

Hlavní vlastnosti

  • synchronizace kalendářů a adresářů mezi různými klienty různých zařízení
  • sdílení kalendářů a adresářů vč. nastavení oprávnění (čtení, zápis, zjišťování dostupnosti apod.)
  • kalendáře a adresáře skupin a zdrojů (auta, místnosti apod.)
  • zjišťování dostupnosti / volného času pozývaných účastníků událostí (tzv. free/busy)
  • podpora více kalendářů a adresářů každého uživatele vč. jejich synchronizace (např. osobní, firemní apod.)
  • našeptávání / doplňování kontaktů
  • snadné nastavení a použití ve smartphonech díky protokolu ActiveSync

Microsoft Outlook

  • podpora verze 2007 a všech verzí vyšších
  • synchronizace adresářů / kalendářů / úkolů pomocí našeho pluginu s přednastavenou konfigurací
  • zjišťování dostupnosti (free / busy)
  • podpora více kalendářů, adresářů, apod.
  • automatické doplňování / našeptávání

Mozilla Thunderbird

  • zjišťování dostupnosti (free / busy)
  • podpora více kalendářů, adresářů, apod.
  • automatické doplňování / našeptávání

Mobilní zařízení

  • synchronizace protokolem ActiveSync s podporou metody push (jediný účet pro kalendáře, úkoly, emaily)
  • vzdálená administrace zařízení – např. smazání dat při ztrátě, apod.
  • definice bezpečnostních politik – např. nutnost mít zařízení chráněno heslem, aby bylo možné nakonfigurovat účet
  • kromě osobního adresáře, který se sychronizuje, možno definovat např. i firemní globální adresář, který se nemusí synchronizovat, ale pouze se v něm vyhledává (uživatelé nechtějí aby v mobilu měli tisíce firemních kontaktů)
  • Android 4.2 a vyšší, iOS 4.x a vyšší, Windows Phone 7 a vyšší, BlackBerry 10.x a vyšší

Webové rozhraní

  • rozšíření stávajícího webmailu o kalendáře a adresáře
  • pokročilé nastavení autoreply (plánované zapnutí / vypnutí apod.) vč. možnosti nastavení administrátorem (např. v případě nedostupnosti uživatele)
  • zjišťování dostupnosti (free / busy)
  • podpora více kalendářů, adresářů, apod.
  • automatické doplňování / našeptávání

Screenshoty