Call Recording Plus

Rozšířené nahrávání hovorů

  • nahrávání veškerého volání
  • nahrávání mobilních telefonů
  • webové rozhraní pro přístup k nahrávkám
  • možnost propojení s CRM zákazníka
  • zanedbatelná cena za minutu nahraného hovoru

Rozšířené nahrávání hovorů je nadstavbovou funkcí IP PBX telefonní ústředny umožňující nahrávání veškerých hovorů z vnitřních linek i mobilních telefonů a poskytující webové rozhraní pro přístup k nahrávkám. Je tak zaměřeno zejména na společnosti s velkým objemem nahrávaných hovorů jako jsou call centra, makléřské společnosti, dispečinky, apod. Tyto společnosti tímto získávají efektivní nástroj pro snadný a rychlý přístup ke všem nahrávkám včetně pokročilých funkcí pro jejich správu (hromadné stažení, hodnocení hovoru, uživatelská oprávnění pro přístup a další).

Klíčové vlastnosti

  • snadná dostupnost nahrávek z internetového prohlížeče
  • rychlá manipulace s velkým množstvím nahrávek
  • přehrávání přímo v internetovém prohlížeči
  • hromadné stažení nahrávek
  • pokročilé vyhledávání v nahrávkách (datum a čas, volající, volaný, atd.)

Uživatelé a skupiny

  • správa uživatelů a skupin přes webové rozhraní
  • detailní informace o všech uživatelích
  • víceúrovňová uživatelská oprávnění
  • uživatel má přístup k hovorům své linky/skupiny linek/všech linek

Informace o nahrávkách

  • unikátní ID nahrávky (hovoru)
  • datum a čas, délka, číslo volaného a volajícího

Správa nahrávek

  • stažení jedné/více/všech nahrávek
  • vyhledávání a filtrování nahrávek dle daných kritérií

Ukázka aplikace

Jednoduché webové rozhraní slouží pro obsluhu a orientaci v nahraných hovorech:

Technická specifikace

Protokoly pro přístup k aplikaciHTTPSTechnologie využitá pro přehrání nahrávky v prohlížečihtml5
Podporované prohlížečeInternet Explorer 11+, Mozilla Firefox 60+, Opera 53+, Google Chrome 67+, mobilní prohlížeče pro Android a iOS (iPhone, iPad)Podporované formáty nahrávekmp3
Podpora IPv6anoFormát souboru pro hromadné stažení nahrávekzip

Produktový list