Integrace s CRM

RESTful API

Za účelem propojení telefonní ústředny LinuxBox PBX se systémem zákazníka nabízíme REST API, které podporuje všechny běžné operace s hovory, linkou či agenty. Z vašeho CRM tak můžete např. vytočit hovor, dostat notifikaci o příchozím hovoru nebo řídit přihlašování agentů do front.

Pokud již máte funkční integraci například s jinou ústřednou, nebo z jiného důvodu nechcete či nemůžete dělat úpravy API ve vašem CRM, můžeme vám vytvořit tzv. wrapper neboli můstek mezi našim a vašim API. To znamená, že se kompletně přizpůsobíme vašemu stávajícímu API a integrace k naší ústředně tak bude pro Vás naprosto bezpracná, bez jakéhokoliv zásahu do vašeho systému.

Příklady nejčastěji využívaných funkcí:

  • click2dial – vytočení hovoru z CRM
  • dial2action – zobrazení karty volajícího při příchozím hovoru (do CRM zákazníka je předáno číslo volajícího a volaného)
  • operace s agenty – vytvoření, smazání, přihlášení, odhlášení, pauza, editace dovedností apod.

Seznam všech funkcí naleznete v dokumentaci.

REST API nabízíme
ve dvou variantách:

  • LITE – k dispozici jsou pouze funkce pro vytáčení hovorů (exten_dial) a podpora notifikací (dial2action)
  • STANDARD – k dispozici jsou všechny funkce dle dokumentace

Další způsoby integrace:

  • Asterisk AMI
  • TAPI (včetně podpory 64b operačních systémů)
  • LinuxBox CallTray – zejména pro dial2action

Pro detailní informace nás prosím kontaktujte.

Úspěšně jsme již integrovali například tyto systémy:

  • Salesforce – celosvětově oblíbené a rozšířené CRM
  • SAP Business One – ERP software pro malé firmy
  • Oracle – propojení s DB špičkového řešení pro řízení vztahů se zákazníky
  • NIPO – nástroj pro marketingové průzkumy
  • KARAT – informační systém pro pokrytí firemních procesů
  • Capitol – informační systém pro obchodníky s cennými papíry
  • Byznys (dříve J.K.R.) – robustní podnikový informační systém
  • vlastní IS zákazníka (PHP, C#,…)