Kontaktní centrum

Řízení vztahů, projektů, kampaní

Kontaktní centrum je odpovědí na potřebu vzájemně provázat a zastřešit naše technologická řešení pro střední či větší firmy a callcentra do jednoho celku, a to za použití nejmodernějších technologií.

  • správa a řízení klientů, kontaktů
  • vytváření a administrace obchodních případů
    a projektů
  • tvorba marketingových kampaní a jejich sledování
  • helpdesk – řešení pro technickou podporu nebo zákaznické služby
  • podpora různých komunikačních kanálů
LinuxBox CRm ilustrace

Charakteristika

  • komplexní prostředek pro oboustrannou komunikaci mezi firmou a jejími zákazníky
  • efektivní nástroj pro callcentra k provolávání kampaní a reportování výsledků
  • komunikační kanály: telefon, SMS, e-mail, webchat, Facebook chat
  • uživatelské role: supervisor, agent apod.
  • integrovaný telefonní klient
  • reporting, statistiky, dashboardy, wallboardy
  • exporty / importy dat a kontaktů
  • integrace s našimi externími systémy – telefonní ústředna LinuxBox PBX, Predictive dialer, nahrávání hovorů Call Recording Plus
  • instalace u zákazníka nebo v cloudu včetně servisní podpory
  • možnost doplňování specifických funkcí na míru zákazníkovi