Řízení vztahů, projektů, kampaní
LinuxBox CRM je odpovědí na potřebu vzájemně provázat a zastřešit naše technologická řešení pro střední či větší firmy a callcentra do jednoho celku, a to za použití nejmodernějších technologií.
- správa a řízení klientů, kontaktů
- vytváření a administrace obchodních případů
a projektů - tvorba marketingových kampaní a jejich sledování
- helpdesk – řešení pro technickou podporu nebo zákaznické služby
- podpora různých komunikačních kanálů

Charakteristika
- komplexní prostředek pro oboustrannou komunikaci mezi firmou a jejími zákazníky
- efektivní nástroj pro callcentra k provolávání kampaní a reportování výsledků
- komunikační kanály: telefon, SMS, e-mail, webchat, Facebook chat
- uživatelské role: supervisor, agent apod.
- integrovaný telefonní klient
- reporting, statistiky, dashboardy, wallboardy
- exporty / importy dat a kontaktů
- integrace s našimi externími systémy – telefonní ústředna LinuxBox PBX, Predictive dialer, nahrávání hovorů Call Recording Plus
- instalace u zákazníka nebo v cloudu včetně servisní podpory
- možnost doplňování specifických funkcí na míru zákazníkovi











