CallTray

LinuxBox CallTray je komplexní utilita určená zejména jako doplněk tel. ústředny LinuxBox PBX nebo IPSMS brány. Jednou ze stěžejních funkcí této aplikace je významné zjednodušení vytáčení tel. čísel, které má uživatel v elektronické podobě (např. v emailu, na webové stránce, v dokumentu či libovolné jiné aplikaci).

  • vytáčení čísel zkopírováním do schránky
  • pokročilé vyhledávání v adresáři kontaktů
  • zobrazení jména volajícího při příchozím hovoru
  • odesílání emailů s využitím výchozího
    poštovního klienta
  • spuštění libovolné aplikace nebo zobrazení
    url adresy při příchozím hovoru

Aplikace sleduje obsah schránky operačního systému a v případě, že je do schránky zkopírováno tel. číslo, tak CallTray okamžitě nabídne jeho vytočení a zavolání ze stolního telefonu uživatele. Není tedy nutné číslo ručně vytáčet na stolním telefonu, postačí jeho označení myší a zkopírování do schránky, což kromě usnadnění a urychlení vytáčení čísel zároveň eliminuje chybu uživatele při ručním vytáčení čísla.

Dalšími, neméně důležitými funkcemi, je vyhledávání v názvech interních linek a v kontaktech Centrálního adresáře, odesílání sms, zobrazení jména volajícího či zobrazeni konkrétní url adresy v prohlížeči (popř. spuštění libovolné aplikace) při příchozím hovoru, což může byt s výhodou využito při propojení s CRM systémem zákazníka.

Klíčové vlastnosti

  • malý jednoduchý instalátor,
    aplikace nenáročná na výkon PC
  • aplikace běží na pozadí a neruší uživatele
  • přehledná historie hovorů
  • logická část aplikace je generována serverem ústředny - snadné změny v aplikaci bez nutnosti zásahu na PC uživatelů
  • nastavitelná interakce (přenesení kurzoru do vyhledávacího pole, doba zobrazení notifikace, klávesové zkratky, a další)
  • fuzzy search vyhledávání v adresáři kontaktů

Vytáčení čísel

LinuxBox CallTray reaguje na obsah schránky operačního systému, tel. číslo jenž požadujeme vytočit lze tedy zkopírovat odkudkoliv v PC, např. z webového prohlížeče, poštovního klienta, libovolného dokumentu apod. Přičemž nezáleží na tom, v jakém formátu je tel. číslo uvedeno (s/bez mezinárodní předvolby, s/bez mezer či jiných oddělovacích prvků), aplikace všechny tyto formáty podporuje.

Při zkopírování tel. čísla do schránky je možné nastavit několik akcí této aplikace:

  • vyskočení aktivního okna s předvyplněným zkopírovaným tel. číslem – pro vytočení stačí pouze stisknout klávesu Enter (okno má aktivní fokus) nebo kliknout na ikonu sluchátka
  • vyskočení neaktivního okna s předvyplněným zkopírovaným tel. číslem – pro vytočení je nutné kliknout na ikonu sluchátka
  • žádné vyskočení okna – po kliknutí na ikonu aplikace v systray dojde k jejímu zobrazení s předvyplněným zkopírovaným tel. číslem a kliknutím na ikonu sluchátka dojde k vytočení.

Příchozí volání
a akce na něj

Při příchozím hovoru je zobrazeno vyskakovací okno, v němž je uvedeno jméno volajícího (je-li obsažen v adresáři) a tel. číslo, případně je možné hovor také odmítnout.

varianta PRO Kromě tohoto vyskakovacího okna je u varianty PRO možné při příchozím hovoru spustit libovolnou aplikaci z PC uživatele nebo zobrazit konkrétní URL adresu v prohlížeči. Zároveň je spouštěné aplikaci předáno číslo volajícího a případně další parametry, což umožňuje zobrazení karty právě volajícího zákazníka nebo propojení například s CRM systémem.

Vyhledávání v adresáři

LinuxBox CallTray umožňuje vyhledávání v seznamu interních linek a také v Centrálním adresáři kontaktů. Do vstupního pole aplikace lze tak psát jak telefonní číslo pro vytočení nebo textový řetězec, který je okamžitě vyhledáván (jsou průběžně zobrazovány kontakty, které vyhovují hledanému řetězci). Je možné hledat nejen ve jméně, příjmení či organizaci, ale lze využít také tzv. fuzzy search, kdy je kombinace znaků v zadaném řetězci hledána ve jméně i příjmení (např. Jan Novák lze vyhledat zadáním „jno“ apod.).

Po vyhledání kontaktu lze snadno provést jakoukoliv z podporovaných funkcí (zavolat kontakt, odeslat sms, odeslat email). Přičemž lze využít všechny výhody aplikace Centrálního adresáře - podpora více typů čísel (mobil, pevná), podpora více tel. čísel u každého typu, podpora emailu, apod.

Odesílání SMS připravujeme

Aplikace LinuxBox CallTray podporuje propojení s IPSMS bránou. Po kliknutí na ikonu SMS lze tedy danému kontaktu odeslat SMS. V historii je poté informace o doručení SMS.

Odesílání emailů

Kliknutím na ikonu emailu u kontaktu dojde ke spuštění výchozího poštovního klienta s předvyplněním emailové adresy příjemce.

Varianty

BASIC Standardní součást telefonní ústředny LinuxBox
PRO Rozšířená varianta BASIC o akce na příchozí volání



Technická specifikace

Podporované OSWindows XP/Vista/7/8, Linux, MacOS
(architektury x86-32 , x86-64)
Podpora IPv6ano
Síťové protokolyHTTP
Max. počet událostí v historiineomezeně
Funkce pro spuštění výchozího
poštovního klienta
mailto
Max. velikost zprávy255 krátkých SMS
Podpora doručenekano
Délka timeoutu pro automatické skrytí okna1s až neomezeno

Produktový list
© 2000 - 2017 LinuxBox.cz, s.r.o. Napište nám
Váš názor
nás zajímá. Zpětná vazba nám pomáhá
se zlepšovat a zkvalitňovat naše služby pro Vás.
Máte-li dotaz, budeme se snažit
Vám obratem odpovědět.

Děkujeme,
Vaše zpráva byla odeslána.