CRM systém

LinuxBox CRM je modulárně navržený systém, který je plně přizpůsobitelný potřebám a procesům uvnitř podniku. Hlavním zaměřením je zpracování a správa informací o zákaznících a procesech uvnitř společnosti, s následným poskytováním relevantních výstupů. Kromě těchto majoritně prováděných činností je systém rozšířitelný o vedení dalších agend, včetně možnosti vytvoření modulů na míru.

  • správa zákazníků / partnerů
  • správa projektů / spisů / obchodních případů
  • chronologie událostí a komunikace se zákazníky
  • podpora různých komunikačních kanálů se zákazníky (telefonie, sms, mail, fax, pošta)
  • webové rozhraní - bez nutnosti instalace na koncových stanicích, šifrovaná komunikace
  • optimalizováno i pro připojení operátorů přes internet a i z mobilních zařízení (tablety)
  • modulární architektura – snadná konfigurovatelnost dle potřeb zákazníka
  • dostupnost mnoha modulů a možnost doplnění o další moduly na míru zákazníka

Další vlastnosti základního CRM

  • integrovaný emailový a sms klient k LinuxBox SMS-GW
  • při napojení na LinuxBox PBX vytáčení hovorů přímo klikem na kontakt, pro příchozí hovory popup s informacemi
    o nalezeném kontaktu a možnosti skoku přímo do aktivního projektu / spisu
  • podatelna - zpracování / zařazení příchozí pošty (podpora čárových kódů), mailů, faxů, skenovaných dokumentů
  • automatické/řízené generování hromadných dopisů, SMS, mailů, faxů
  • možnost napojení na zákazníkův IS a obousměrné synchronizace dat (pokud to IS umožňuje)
  • veškerá data uložena v databázi, možnost rychlého vytváření reportů i zákazníkem
  • jednoduché podrobné vyhledávání v chronologii i v dalších agendách

Pro CallCentra

Vysoká přidaná hodnota díky možnosti provázání s telefonní ústřednou LinuxBox PBX
  • prediktivní vytáčení hovorů
  • opakované vytáčení podle zvoleného schématu
  • automatický záznam do systému (bez účasti operátora) při neúspěšném vytáčení
  • podpora skupin operátorů a supervizorských rolí
  • real-time přehled o aktuálním stavu volacích front, skupin i jednotlivých operátorů
  • souhrnné statistiky o skupinách i jednotlivých operátorech pro zvolené období
  • možnost napojení na rozšířené nahrávání hovorů

Pro správu pohledávek

  • evidence pohledávek a spisů
  • správa věřitelů a dlužníků
  • zpracování pohledávek z bankovních rozhraní i pokladnou
  • konfigurovatelný systém pro výpočet úroků a provizí
  • konfigurovatelný systém pro plánovaní jednotlivých kroků při vyřizování spisu (postupy)

Pro providery

  • správa zákazníků a jim poskytovaných služeb (internet, IPTV, VoIP)
  • evidence síťové infrastruktury a její propojení / hierarchie
  • automatická konfigurace síťových prvků na základě evidence (switche, routery, linux servery)
  • vyčítání a zpracování dat ze síťových prvků (změny MAC adres, přenosy dat)
  • při napojení na IS možnost hromadného generování faktur

Pro správu tiketů připravujeme

  • evidence a správu tiketů
  • automatické notifikace o stavu řešení tiketu
  • podpora pracovních skupin
  • vytváření porad a plánů a jejich rozdělení na jednotlivé úkoly
  • integrovaný kalendář
  • chronologie každého tiketu včetně provedených akcí
© 2000 - 2017 LinuxBox.cz, s.r.o. Napište nám
Váš názor
nás zajímá. Zpětná vazba nám pomáhá
se zlepšovat a zkvalitňovat naše služby pro Vás.
Máte-li dotaz, budeme se snažit
Vám obratem odpovědět.

Děkujeme,
Vaše zpráva byla odeslána.