Díky tomuto nástroji budou vaše kalendáře, adresáře a úkoly propojeny mezi všemi Vašimi zařízeními (počítač, notebook, webmail, mobil, tablet atd.). Při plánování schůzky uvidíte, zda zvaná osoba má v daný čas volno, můžete používat sdílené kalendáře či adresáře skupin (např. obchodní oddělení) a také kalendáře sdílených prostředků (např. zasedačka, projektor, auto, apod.). K tomuto můžete použít téměř libovolného poštovního klienta, na kterého jste se zvyklí (MS Outlook, Mozilla Thunderbird, apod.).
Hlavní vlastnosti
- synchronizace kalendářů a adresářů mezi různými klienty různých zařízení
- sdílení kalendářů a adresářů vč. nastavení oprávnění (čtení, zápis, zjišťování dostupnosti apod.)
- kalendáře a adresáře skupin a zdrojů (auta, místnosti apod.)
- zjišťování dostupnosti / volného času pozývaných účastníků událostí (tzv. free/busy)
- podpora více kalendářů a adresářů každého uživatele vč. jejich synchronizace (např. osobní, firemní apod.)
- našeptávání / doplňování kontaktů
- snadné nastavení a použití ve smartphonech díky protokolu ActiveSync
Microsoft Outlook
- podpora verze 2007 a všech verzí vyšších
- synchronizace adresářů / kalendářů / úkolů pomocí našeho pluginu s přednastavenou konfigurací
- zjišťování dostupnosti (free / busy)
- podpora více kalendářů, adresářů, apod.
- automatické doplňování / našeptávání
Mozilla Thunderbird
- zjišťování dostupnosti (free / busy)
- podpora více kalendářů, adresářů, apod.
- automatické doplňování / našeptávání
Mobilní zařízení
- synchronizace protokolem ActiveSync s podporou metody push (jediný účet pro kalendáře, úkoly, emaily)
- vzdálená administrace zařízení – např. smazání dat při ztrátě, apod.
- definice bezpečnostních politik – např. nutnost mít zařízení chráněno heslem, aby bylo možné nakonfigurovat účet
- kromě osobního adresáře, který se sychronizuje, možno definovat např. i firemní globální adresář, který se nemusí synchronizovat, ale pouze se v něm vyhledává (uživatelé nechtějí aby v mobilu měli tisíce firemních kontaktů)
- Android 4.2 a vyšší, iOS 4.x a vyšší, Windows Phone 7 a vyšší, BlackBerry 10.x a vyšší
Webové rozhraní
- rozšíření stávajícího webmailu o kalendáře a adresáře
- pokročilé nastavení autoreply (plánované zapnutí / vypnutí apod.) vč. možnosti nastavení administrátorem (např. v případě nedostupnosti uživatele)
- zjišťování dostupnosti (free / busy)
- podpora více kalendářů, adresářů, apod.
- automatické doplňování / našeptávání