Vysoce dostupná servisní linka
V praxi velmi osvědčené řešení pro servisní či „horké linky“ – všude tam, kde je nutno mít jistotu, že zákazník se vždy dovolá a servis jeho požadavek dokáže přijmout, a to zvláště u horkých linek v režimu 24/7. Díky tomu, že volání je přesměrováno na PBX ústřednu, je možno s hovorem libovolně pracovat: přehrát hlásku, vytvářet fronty či skupiny volání, přepojovat hovory mezi techniky, nahrávat hovory apod. Velmi užitečnou funkcí je možnost přesměrovat v mimopracovní době hovory na mobilní číslo technika, při zachování veškeré funkcionality celého systému a jeho výhod.
- velmi vysoká dostupnost a spolehlivost celého systému
- uvítací hlásky, fronty volání, vyzvánění ve skupině, přepojování, nahrávání hovorů
- monitoring, testy, statistiky volání
- režim pro volání v mimopracovní době
- e-mailové a SMS notifikace o případných zmeškaných hovorech
- nastavení a správa systému se provádí vzdáleně – bez nutnosti fyzického zásahu

Princip fungování vysoce dostupné servisní linky
Běžný provoz v pracovní době
Servisní číslo přesměrováno na SIP číslo pomocí GSM modemu. Volání prochází primární linkou do ústředny servisu. Tam mohou nastat libovolné scénáře: může být např. přehráno úvodní hlášení, telefony mohou zvonit ve skupině, hovor může čekat ve frontě hovorů apod.
Varianta provozu v mimopracovní době
Velmi užitečná funkce, pokud např. jeden z techniků drží pohotovost na telefonu. Všechny výše uvedené funkce ústředny jsou zachovány, hovor vyřizuje technik bez nutnosti toho, aby byl fyzicky přítomen na pracovišti, zákazník nezaregistruje rozdíl.
Částečný výpadek
V případě následujících situací:
- výpadek primární linky / SIP trunku
- výpadek jednoho z operátorů
- výpadek (odstávka) primárního uzlu
zůstává celý systém plně funkční, hovory probíhají sekundární linkou. Dle nastavení mohou být stejně jako výše směrovány na servisní tým nebo na technika na pohotovosti.